Annonser & Kampanjer
Ut Av Boksen forvandler dine investeringer til fortjeneste
Ut av Boksen forvandler dine annonser og kampanjer til fortjeneste.
Vi holder dine annonser og kampanjer kontinuerlig optimalisert for å sørge for best mulig avkastning over tid. Slik kan du være sikker på at vi til enhver tid holder din digitale markedsføring oppdatert og relevant for din målgruppe.
God digital markedsføringsstrategi
Digitale annonser og kampanjer er en av de mest kritiske delene av en god digital markedsføringsstrategi. Det skaper omsetning og oppmerksomhet rundt din bedrift og merkevare. Det gir også kunden en mulighet til å registrere seg for mer informasjon eller benytte seg av et godt tilbud.
Fem viktige elementer
Mobil løsning
Nesten 90% av handel på nett begynner med et søk fra en mobil enhet som telefonen. I tillegg gikk salg av mobiltelefoner og nettbrett forbi datamaskiner i 2014. En annonse bør derfor være tilpasset alle enheter.
Organisk søk
Kunder søker etter informasjon i mange forskjellige kanaler, men den mest vanlige er å benytte en søkemotor som Google. Å sørge for at din kampanje er optimalisert for søkemotorene øker mulighetene for at kunden finner nettopp din annonse.
Innholdsmarkedsføring
Relevant og oppdatert innhold, både grafisk og tekst, vil fange kundens oppmerksomhet. Det er snakk om sekunder før man har dannet seg et førsteinntrykk av kampanjen, som igjen bestemmer om kunden blir værende eller går videre.
Innholdsmarkedsføring
Relevant og oppdatert innhold, både grafisk og tekst, vil fange kundens oppmerksomhet. Det er snakk om sekunder før man har dannet seg et førsteinntrykk av kampanjen, som igjen bestemmer om kunden blir værende eller går videre.
Sosiale medier
Sosiale medier (Facebook, Twitter, instagram etc.) er et viktig verktøy for merkevarebygging og deling av innhold. Jo flere plattformer man velger å annonsere på, jo mer øker din annonses synlighet digitalt.
Kundereisen
Statistikken viser at mellom 1 og 3% av kundene foretar en handel første gang de besøker en nettside. Så selv om din digitale markedsføringsstrategi skaper trafikk til din nettside, hva gjør man med de resterende 97%? Her kommer nyhetsbrev og kampanjer via e-post inn. Undersøkelser viser at 65% av kundene kommer tilbake med en godt planlagt kampanje de har mottatt på e-post.
Engasjer kunden
Annonsering handler om å aktivt engasjere kunden fra sitt første Google-søk til fullførelse av kjøpsprosessen.
Det handler om å ha gode analyser og en god strategi før man lanserer en kampanje eller publiserer en annonse. Blant annet vil en grafisk designer og innholdskribent sørge for at din kampanje blir en suksess.